Saturday, January 28, 2012

Sahabat Selamanya

Assalamualaikum semua. Haa post kali ni aku nak buat khas untuk kawan-kawan lama aku. Kawan-kawan yang aku kenal dari zaman sekolah lagi. Serious aku sangat rindu time sekolah aku dengan diaorang semua. Macam-macam perkara kitaorang buat sesama. Gelak tawa, suka duka, pahit manis, riang ria raya semua lahh haha tak kira masa time raya ke, jamuan ke, wtv event lah mesti muka kitaorang je. Balik-balik mesti ada dia, dia, dia takpun dia. Hahaha lol we're bestfriend, we're buddies man. Mestilah selalu bersama, aicehh. Tapi sekarang masing-masing dah sambung belajar tempat masing-masing. And sebahagian tu baru habis spm, yeah. Yang study jejauh tu berapa bulan sekali lah baru dapat jumpa itupun kalau semua balik. Serious dah lama tak gather ramai-ramai macam duluuuuuuuu. Rindu gila sial. Even sometimes kitaorang pun ada juga gaduh-gaduhkan tapi lama-lama baik juga. Haha itulah kitaorang :') Nak cerita pasal sorang-sorang boleh but not on this post. Insyaallah itupun kalau aku rajin :p hahaha. Guys, jaga diri korang. Semua dah besarkan? boleh fikir mana baik mana buruk. Haha kenal tak ayat siapa tu? :p Lu fikirlah sendiri. Well, aku sangat rindu korang and hope korang pun rindu aku. haha Hope persahabatan kita semua kekal sampai bila-bila, insyaallah. Itu yang aku harapkan. Kalau ada salah silap tu biasalah kan tayah nak gaduh lama sangat, watlek sudah. Aku minta maaf sangat-sangat k. Keep in touch guys. Korang semua super buddies aku yang aku kenal dari sekolah and ada yang sebahagian tu dari aku kecik lagi :D Take care. Miss. Love.

@shahrulridzuan & @haziqafham :)

korang terbaik :D

@fairuzshah & again @shahrulridzuan :)

@shahrulridzuan & @hakimramli :)

@azlansha, @fairuzshah, @luqman, @haiqalnadir :)

Sahabat selamanya :')

@hafismahat :)

@hakimramli :)

dua ekor ni paling jauh merantau, @azrirazali & @ashraafgani :D

@umernurhakim :)

@haziqali :)

dah lama gila tak jumpa korang wehh, @pali & @wafiqqayyum

Kenangan dekat Paso Bumbung, haha xD

mamat ni gila tuti puti! selalu tak ajak. kimak. hahaha

Mana paling comel? macam bosan jeh kan. okaylah, mana paling buruk? xD

eskperesi muka paling mahal. entah bila masa aku ketawa mcm tu pun aku tataulah

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment