Friday, January 27, 2012

Da Best!

Hi guys :) Lambai tangan sikit, ke kiri yeahh dan ke kanan yeah like that haa* Wuhuuu. Mehh sini abe nak cito. Semaley, ah sudah kelantan pulak ni. Back to normal. Semalam finally aku bertemu dengan kawan-kawan, teman-teman baik aku yang sangat-sangat aku rindu. Ya Allah happy gila wehh dapat jumpa diaorang. Even mula-mula tu aku terpaksa gerak pi bandar sorang-sorangkan. Forever alone sial, hahaha lol. Tape dah biasa dah. Yang penting dapat jumpa orang-orang yang aku rindu. Ada @izyansyazwan, @nurulrahman, @nurulizzati, @afdalinakamal, @fyfy, @hakimkamarul, @yaya, @izzatiali and beberapa orang yang lain. Haa then terserempak jugalah dengan @ashrafroslan, @hairieldaniel, @norinanadhirah, @norynaismail, @haiqalnadir, @luqman, @haffjemain, @aidilmaula dan lain-lain. Hahaha aku sangat-sangat have fun semalam dengan diaorang semua :') Yeahh itulah perasaan yang aku nak. Lepak daripada siang sampai malam. even penat berjalan sana-sini dengan perangai gila masing-masing hishhh tapi tape tade hal punya. Idk lepas ni bila lagi dapat lepak-ing macam ni. Insyaallah lah kan. Thanks guys, thanks a lot. Sayang korang :D

with my lil sis, @izyansyazwan :')

@afdalina, @izz, @hakimkamarul, @fyfy :)

Girls day out yall!

Wul, si menggelabah. haha :p

They're best friend :)

We're best friend too :')

Dah terang-terang aku yang paling poyo dekat situ. K

:D

Wul kata senyum kasi nampak gigi :B

samsung + canon

Gonna miss them :')

Weeeeee bluekkkkk xD

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment