Monday, January 30, 2012

Masalah Ke?


Assalamualaikum :) Haa aku nak tanya korang ni, anak dara kalau keluar dengan mak atau ibu sendiri tade halkan? nampak normal je tapi kalau anak bujang keluar jalan-jalan dengan mak sendiri itu tak normal ke? Sila jawab, bagi pendapat korang. Pada aku, it's normal. Tak kisah lah kau laki ke perempuan ke then keluar jalan-jalan, lepak-lepak, shopping dengan mak sendiri tak jadi masalah kot. Yeah aku mengaku, sekarang aku 19 tahun pun aku still keluar dengan mak aku. Dah besar-besar pun keluar dengan mak lagi? Anak mak ea kau ni? Hahaha lol, soalan tu selalu aku dengar. Wehh, masalah sangat ke kalau keluar dengan mak sendiri. Keluar dengan mak sendiri je pun, bukan mak orang lain bukan mak nyah ke apa ke and one more thing, siapa yang mengandungkan kau kalau bukan mak kau? Then automatic lah kau jadi anak mak kau sendiri. Semua orang anak mak! Think positif lah, jangan negatifkan kepala otak sendiri. Sometimes ada masa-masa lagi best keluar dengan mak sendiri tau sebenarnya, tak caya korang buatlah. haha ingat wehh, hubungan dan tanggungajawab seorang anak lelaki dengan ibunya tetap ada walaupun dah kahwin selain tanggungjawab dekat anak bini. Well sometimes keluar dengan mak, duit sendiri save haha betul tak betul tak? mesti korang pun angguk kepala setuju cakap aku kan :) At least dapat makan tempat yang kita tak dapat pergi time keluar dengan kawan-kawan, see the different right? Haa nak beli itu nak beli ini tade hal punya, senyum je hahaha. Hm bukan nak ckp sesiapa lah but random lah kay. Ada sesetengah tu malu nak keluar dengan mak sendiri, nak bawa mak berjalan dekat shopping complex apa semua sendiri pun malu. Kenapa ea? Tanak lah lebih-lebih kay. sorry kalau ada yang terasa, aku minta maaf sangat-sangat. Ada otak, gunalah untuk berfikir. Ada akal, gunalah untuk menilai. Assalamualaikum.

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment