Wednesday, February 1, 2012

Hi February :)


First of all, i want to say assalamualaikum and welcome February :) Please come in and yeahh ofc i want to say goodbye to January. Semoga berjumpa lagi di tahun hadapan. Kejap je dah bulan 2 kan? Ya Allah cepatnya masa berlalu. Bulan 2 ni jugalah aku akan mengadap final exam for my second semester on 9th, 10th and 14th feb. Im not ready for the examination yet, huuu but soon insyaallah aku akan study all the notes yang lecturer suruh download. Lol sekarang semua benda pakai online je, dah tadenya nak buku-buku ni. Doooyaai maju sangat pun susah kadang-kadang >.< Hoo and bulan 2 ni aku ada test Muet. Tahu tak Muet tu apa? Bagi yang tatau tu, Muet Malaysia University English Test tak silap aku. maaf kalau salah. alaa macam dekat sekolah dulu kan ada ujian lisan untuk BI. haa macam tu lah konsepnya tapi ni peringkat universiti lah and a bit tough lah. 20th feb ni dekat smk putrajaya presint 8. Fuhhh scary wehh! Nak kena review semula apa yang aku dah belajar masa first sem dulu. Hm see? See what? Nothing lah. haha 'till here guys. have a nice day. take care.

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment