Thursday, January 19, 2012

CNY Break


Hai guys, assalamualaikum :) Lama tak nampak? Yeah aku ni haa lama tak nampak yang blog aku ni dah lama tak update. Sejujurnya aku dah rasa malas nak update blog, i dont know why. Hm but tipu lah kalau tak rindu dengan blog sendiri. haha well for this post i just wanna share about second sem aku yang dah sampai penghujungnya. I mean end of second semester even belum final exam lagi. After CNY kitaorang semua final exam and terus cuti sem. Hm best memang best kan dah tade kelas, yelah hujung-hujung sem kan mesti best tapi sedih jugalah sebab all the kenangan pahit manis banyak weh aku timba dekat sini dengan kawan-kawan dekat sini. Sedih kalau diingatkan balik. So tomorrow morning insyaAllah aku akan balik JB. rasanya dah cecah sebulan kot aku tak balik jb, yeaaa aku rindu jb sangat-sangat. Aku nak jumpa kawan-kawan aku dekat sana :D heee so hopefully, cuti raya cina and study week aku ni diisi dengan something yang fun, baik-baik je. Amin, insyaallah. Have a nice day guys :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment