Sunday, January 22, 2012

Off to Terengganu


Hi guys, wassup? wassup nigga haha. Nigga? Who's that pokeman? Okay dah stop merepek please. Now dah pukul 4.25am and im still awake and update this post just for you guys. See, sanggup aku sengkang mata update blog ni tau. haha menagih simpati lah sial, booo me! Boooooooooo * k that's enough. So guys, cuti sekolah and cuti IPT rasanya dah bermula hehe. Betul tak? kan mesti korang semua waaaaa cuti i like it i like it. Yeah me too siapa tak suka cutikan? Cuti-cuti ni apa bikin. takkan besakkan bontot jor, pi lah mana-mana kan berjalan-jalan santai-santai dengan family, kawan-kawan ka? Heee aku? Ha siang nanti aku nak pi Terengganu for a few days. Bercuti lah kot. Serious tade planning langsung nak pergi sana, suddenly je bapak aku cakap " jom pergi Terengganu " and i was like alaaaaaa baru nak plan dengan member nak pi situ pi sini tapi tapelah kan bila lagi nak spent time dengan family :) So aku tatau apa nak buat dekat sana nanti, hopefully tak bosan lah and ada lah wifi dekat hotel sana nanti huishh kalau tak boleh mati kebosanan siaaa aku :| Huhu doakan semoga perjalanan kami selamat pergi dan selamat pulang ke jb semula nanti k :) Okaylah, rasanya cukuplah setakat ni je, nanti kalau rajin aku update lagi yeaah hehe. Oh yea last but not least, happy chinese new year untuk kawan-kawan yang berbangsa cina and untuk semualah senang cerita :D

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment