Monday, January 2, 2012

Assalamualaikum :D


I want to shout, Happy New Year guys :D ohoiii dah lama gila vavi aku tak update blog aku ni. Ya Allah, aku minta ampun minta maaf semua sebab dah lama tak update apa-apa pun dekat blog ni. Sorry kay! Jujur lah aku cakap, sejak mozilla firefox dekat laptop aku tu buat hal aku dah malas gila nak update but aku sayang wehh nak delete blog ni. Biar jelahh and aku tatau lah ada lagi ke tak orang nak baca blog ni. Kalau tade pun tape, aku faham. Siapalah aku, huhu. Well, 2011 is over and welcome 2012 :) Assalamualaikum selamat datang. Amacam life korang semua, okay? Hopefully semuanya baik-baik belaka lahh yeaa. Life aku? hm alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik so far tade apa yang memudaratkan pun. Yeaa soon i'll finish up my second sem for foundation. serious masa berlalu dengan cepat sekarang so we should enjoy every single things on earth. Hahaha lol. Hoo sekarang ni aku more on twitter lah guys, follow me @anwarsaadon. Dont worries, facebook also wujud lagi haha. Myspace je tatau apa cerita, kan? :p Okaylah guys, insyaallah ada rezeki panjang umur aku update lagi kayy. Take care :)

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment