Monday, December 12, 2011

Another Post


Assalamualaikum and hi everyone. We're meet again for the long long time aku tak post satu apa pun dekat blog ni, im sorry guys. This week once again aku balik JB yeaa and im happy with my weekend with my family and friends. Sabtu lepas aku dengan mak aku pi Johor Premium Outlet and wow it such a nice place to shopping which is you guys should come to this place okay hehe dont forget to bring your extra money when you came here hahaha. Well obviously im getting fat and fat. Monolog dalaman dohh, dah lama tak exercise -.- madah duduk depan laptop online, buat assignment pun tak boleh jugakan. Kesihatan kena jaga, haishh apa nak jadi dengan aku ni? Lol My life dekat universiti alhamdulillah makin bahagia even assignment kena submit on this week but aku tak siapkan lagi, fak im fucking lazy wehh. Noooooot good! Hm so sekarang ni musim cuti sekolah kan? Yeah and spm pun baru habis well mesti lepasan spm duk sibuk cari kerja, buat lesen and ada yang dah kena standby for plkn hahaha tahniah lah yea :p Gunakan cuti korang dengan buat benda-benda yang baik tayah lah nak rempit-rempit ni buang masa, buang minyak, buang tebiat! Haha so im think that's all for now and lepas ni aku nak balik Cyberjaya semula. macam tulah life aku, ulang-alik JB-Cyberjaya. untung kalau ada kereta sendiri hehe insyaAllah satu hari nanti :) Take care guys goodbye

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment