Sunday, November 27, 2011

Spooooooky!


Korang pernah buat kerja gila tak? Kerja yang korang tahu buruk akibatnya tapi tetap korang buat juga, pernah tak? This what was happened to us last night. Aku dengan 10 kawan aku yang lain as usually lepak-lepak lah kan then masa tu dah pukul 1 pagi tak silap aku. Then after lepak-lepak tu kitaorang tatau nak kemana then aku just followed lah kereta diaorang. Before that, ada sorang kawan aku ni dah dapat agak apa yang diaorang nak buat sebenarnya. Kitaorang pi bangunan kosong yang dah lama terbiar. I dont want mention where's the exactly location yang kitaorang pergi semalam. So aku tak kisahlah nak pergi tempat macam ni but kawan aku ni dia dah mula buat perangai gila. Seriously this is not joke! Btw sorry aku tanak bagitahu apa yang kitaorang dah buat semalam but please guys, jangan buat benda yang tak sepatutnya korang buat.

At that time, aku dengan a few kawan aku dah rasa lain macam tau dengan tempat tu. Sumpah aku rasa takut gila, aku duduk je dalam kereta tak keluar pun. Buka radio kuat-kuat ! Yang geng-geng buat tebiat ni diaorang still nak teruskan buat benda tu. Damnn serious aku tak berani nak buat. Aku tahu apa kesan buat benda tu and lantak kau lah nak cakap aku penakut ke apa, aku tak peduli. So aku decided aku nak blaa dari situ. So kawan-kawan yang tumpang aku diaorang pun ikut balik sama. Masa aku gerak dari tempat tu almost 3am. repeat 3am! Tapi aku berat hati tau nak tinggalkan kawan-kawan aku yang lain sebab ada yang stay tu diaorang nak balik juga but they've no excused to going back from that place. Masa aku drive balik, hati aku tak tenang dohh gentle tak tipu. Kaki aku rasa berat je tekan paddle minyak -.- Ya Allah, apa aku dah buat ni? Hm lepas hantar kawan-kawan aku balik, aku cakap dengan kawan aku sorang ni. Aku tak berani nak balik rumah aku sebab aku rasa tak sedap hati, sumpah perasaan yang tak dapat aku gambarkan macamane takutnya aku semalam. So masa tu around 4am something aku decided aku stay rumah kawan aku dulu. Aku tak berani nak balik sorang-sorang, takut benda lain jadi. Then aku call abang aku blablabla dia pun baru balik rumah then masa tu baru aku berani nak balik. Thanks to my brother cause sudi tunggu aku balik semalam. Kalau tak, memang subuh baru aku balik rumah.

Sumpah wehh, jangan main-main dengan tempat-tempat yang sememangnya korang tahu tempat tu wujud "benda-benda tu" Kalau hati kata jangan, so please jangan buat. Kalau hati kau kering gila vavi, nak sangat rasa benda-benda macam tu pergilah (!) Nak berani pun ada tempatnya. Ingat Allah!

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment