Saturday, November 26, 2011

Im Back :D


Assalamualaikum. Hi everybody :D long time no see aite? Yeah im so sorry cause dah lama blog ni sunyi sepi tanpa sebarang post baru. err bukan apa, aku punya laptop and coverage dekat mmu tak berapa baguslah sejak-sejak ni. Sucks wehh, i dont like it. Act banyak benda aku nak cerita dekat korang but semua nak cerita dalam satu post tak boleh juga. Nanti korang bosan baca, betul tak? xp Oh yea btw sekarang ni aku dekat jb :) wehuuu and all my friends ada dekat jb juga. Ya Allah gembiranya aku dapat tahu semua ada dekat sini. I want meet each of you guys for this two days aku dekat jb, insyaalllah. My life dekat universiti alhamdulillah makin lama makin happy dengan kawan-kawan, coursemate semua. Diaorang sangat happening and bangang sometimes, hahaha itulah budak-budak faculty aku :p Well hope this weekend will be the great weekend for you guys yelah esokkan awal muharram, tahun baru bagi umat islam :) Enjoy your weekend guys.

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment