Monday, September 19, 2011

Final Exam Sudah Tiba!


Hi guyss *lambai-lambai tangan. Say hi to me back pleasee ? Hiiiii Anwar , are you okay? Yeaa im fine. Sihat ? Yeaa alhamdulillah sihat . Sudah makan ke belum ? belum lahh , coursemates saya tanak bayar duit saya balik. kesiankan saya? Cibai betul diaorang ni buat baik sekali pastu pijak kepala orang , sial lahh Jaii. waa lekkk je dulu dherrr , tiba masa wa santaulah diaorang ni semua HARHARHAR #ketawajahat. Esok aku dah start final exam nakkk oii . Sumpah satu apa aku tak baca lagi , tatau nak baca apa. haha and i dont know how to face it in this world lahh man maksud aku dunia universiti nilahh , tak pernah exam peringkat camni kan so agak gemuruhh jiwa semangat membaraaaa , dari puncak kini angkasa . Oppssss ternyanyi pula haha xD my final just 3 days only till this thursday , wuhuuuu . Arggghh pleasee lahh aku tatau nak kena baca apa ni , err susah betul jadi aku ni. Blurppp, kayy lahh wish me luck guys :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment