Monday, September 19, 2011

Percubaan Pertama


Amacam okay tak poster yang aku buat ni? Haaaa jaga-jaga cik salmah , jaga-jaga hahai bukan apa ni yang aku buat untuk final assignment aku for subject computer graphic. Dia suruh kitaorang buat poster MMU untuk promosikan this university to the outsider and blablabla and taraaaaa this is my work , alhamdulillah dah siap. bersengkang mata aku buat benda alaaa ni tau dakk , fuhhh last minute work haha ishh tak boleh biasakan anwar oii buat benda last minute ! I know my poster punya burukkan ? hmm coursemate aku semua lawa-lawa sehh diaorang buat . At least , aku buat dari tak buat betul tak ? Kau ada , tadekan ? tade saaaaddapp haha . Sekarang jam menunjukkan 5.50 pagi dan aku masih tak tidur lagi . Bas aku pukul 8 kejap lagi , packing pun belum layiii - dooooyyaiiii! pening kepala otak aku lahh camni . Apa-apa pun minggu ni aku dah final , berdeborrr kau hahai xD

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment