Wednesday, September 21, 2011

21092011


Korang boleh bayangkan tak kalau kerja yang korang dah buat penat-penat lepas tu kena reject macam tu je ? Mesti rasa bingittt gilaa kan! Yeaaa lebih kurang macam tulahh aku rasa petang tadi lepas exam aku nak submit poster merangkap final assignment aku. Tak lahh geram mana tapi macam tak bestlahh kita dah buat penat-penat , tak tidur buat benda alaa tu pastu cakap ni kerja 1 jam dah boleh siap -.- nak lebih-lebih tak boleh , tak berkat ilmu nanti so tabahkan jelahh hati . Tadi masa dia cakap macam tu , aku pekakkan telinga butakan hati sekejap haha malass nak dengar sebenarnya , naughtykan saya? haha lol then konon nak release tension pi lahh tengok wayang . Tengok cerita Raya Tak Jadi ! hmm biasa jelahh movie ni , tade yang menarik pun haha kalau korang nak tengok , silakan tak halang pun . Benda dah lepas malas nak ingat balik , gone is gone bebehhh kayy esok ada last paper , wuhuuu manyak siokk but i've to study juga lahh kan cause senior told me that paper esok agak susah sikit kalau tak baca . Wooooo spooky , dah dahh aku nak pi baca lahh ni gak . Bubyeee readers :) wish me luck.

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment