Wednesday, August 3, 2011

Third Day


Penat ! itu yang aku dapat huraikan hari ni . Yeah aku penat . aku tatau kenapa hari ni rasa penat sangat maybe sebab makan roti je sahur tadi ? hmm entah lahh . penat semacam lahh and perut tadi siang rasa grr grr jehh . serious masa kelas tadi perut aku bunyi , tatau lah kalau orang sebelah aku dengar ke tak -.- haha and paling tak best is aku skip kelas BI pukul 9am tadi sebab aku lambat bangun ==' Ohh sungguh tak baguss . aku nak pergi tapi tinggal sejam lagi , err tak elok sehh dah lah datang lambat ingat apa sukasuki jehh nak datang lambat , baik tayah datang teruss . Hmm menyesal pun dah tak guna dahh , benda dah jadi . cakap pasal kelas , semalam aku check attendance aku serious shit kelas life drawing aku 77% jeh . watapakk lahh sehh sumpah aku tak pernah ponteng kelas life drawing . err bingit jugaa aku dapat tahu semalam , membaraaaa dohh . pakkan je puasa kau tahu tak? Saboooo jelahh . Finally dapat juga aku buka puasa makan nasi beriani , yuhuuu kempunan punya pasal cari jugaa nasi beriani tadi hehe tapi ayam masak merah yang kecik dia bagi aku , total rm7 :| aghhh apahal hari ni sehh !

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment