Tuesday, August 2, 2011

Second Day


Tereeeeeeeeeeeeeng kejap je dah dua hari puasa kan ! oho semalam semalam punya cerita lah . hari ni hari ni punya ceritalah , mau baca kah ? tanak baca nampak itu punat X warna merah haa sila tekan terima kasih . Belum apa-apa dah touchingkan , poyo lahh haha saddupp. This is my first time sahur sorang maksud far-far away from my family kaaay . semalam buka puasa , hari ni sahur pula ! haha yelahh kan korang untung yang mana duduk rumah tu .mak masakkan makanan untuk sahur , ayah kejutkan anak-anak , adik-beradik membongkang tanak bangun sahur , ngokkk hahaha . Hmmm dah masuk life U ni semua kena buat sendiri lahh kan , sahur pun sendiri . alahai sayunya bunyi , tsktsk . And you know what guys , untuk pertama kali juga lahh aku sahur dengan hanya makan 4 keping biskut kosong kecik , 5 biji kurma denga air suam . Alhamdulillah dilafazkan dulu jauh disudut hati kan best kalau dapat pekena masakan mak kita dekat rumah :( Nasib baik aku terjaga , kalau tak hmmm memang ke siang lah jawabnyaa aku tak sahur .whooo cannot tahan lah kan . aku ni time-time puasa kalau tak sahur pehhhh goyang lutut syaaal tak bertenaga dohh , sahur penting wehh dapat pahala pula tu . Haaa sekarang ni aku buat preparation dah beli roti dengan jam . mana lah tahu last-last minute nak imsak kan , sempat lah bedal roti sekeping dua . Hopefully next sahur aku dapat makan nasi dengan lauk fav hehe :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment