Tuesday, August 2, 2011

Indahnya First Day Puasa

extremely photographer* haha

wahh classss kau nyahh , gituuuu xoxo
tema nak pemberontak lahh konon xp

ada gaya lahh bro! haha keep it up

cubaan *

cubaan juga*

tengok betul-betul gambar ni , apa yang anda dapat lihat ?
subhanallah dikhalayak ramai pun jadi zzzzz * jkjk :D


monochrome version , cehh

random *

apa macam , ada lagi besar ? haha ini namanya tamak

nasi goreng kampung + sirap limau kl tower menu first day buka puasa .
Nikmatttt sangat mamak tu buat !


Indah ke ? haha indahh lahhhh sangat . bukan indah apa pun . Yes even first day puasa pun still ada kelas macam biasa , err tapi yang aku geram MMU Melaka cuti , MMU Cyberjaya kenapa tak cuti . Ini tidak adil ! haha sabo jelahh . Then ada quiz for subject BI kena buat summary gituu kau . haha aku pakai hentam buta jeh buatt , lol tak boleh focus dohh sebab gangguan bau oleh orang sebelah aku semalam masa dalam kelas dan gangguan kawan-kawan aku yang dah siap quiz tuh . mengacau lahh wehh , blaaa lahh ! lek lek puasa-puasa tak molek marah-marah . After habis kelas aku dengan 3 orang kawan aku pergi Uniten untuk ambik member aku punya member , haha paham enggak? untuk photoshoot member aku tuh , dia belum buat lagi whooooo so risk man buat last minute . Errr ingat keciklah sangat Uniten dekat Bangi tu , merantau dol cari member dia ni . Boleh kata spent bout one hour semata-mata nak cari dia dekat mana . LOL rupanya dekat asrama dekat dengan pintu masuk , haiyaaaaaaalaaasolah . After that terus pergi Putrajaya , shoot dekat sana . niceeee lahhhh kan ! Blablabla another group of our friends datang , hmmmmm at that time almost buka puasa kayy and kitaorang still dekat sana dengan semuanya huha-huha kecoh sakan apa syaaaal sebab kereta tak muat , err bodoh juga member aku tu . Geramm je aku ! About 7.20 kot kitaorang baru nak cari port untuk buka puasa and for the first time in my life aku buka puasa dalam kereta dengan hanya berbekalkan sekotak air mangga sebab masa otw tu dah azan . Ohhhhhhhhhhhh serious teruja aku dapat pengalaman macam ni haha dah lah first time puasa diperantauan gitu and pertama kali jugalah buka puasa dalam kereta . Bukan senang dapat pengalaman macam ni melainkan korang saja-saja buatlah kann xp After buka puasa kitaorang hantar talent tadi balik semula Uniten . Fuhhhhh direct terus pergi Bangi , Plaza Bintang kot namanyaa haha entahlah . Pergi situ semata-mata nak print photo yang berkualiti .macam tempat lain tade jeh kan , haha shaaaadaap. Then dah print semua , rushing pergi Cyberjaya balik nak beli A3 paper sebab dekat situ tade jual . Aghhhhhh lalalalala 10 minit jeh lagi kedai tu nak tutup , nasib baik sempat . mana taknya bawa kereta speed gilaa vavi , tatau lah kena saman ke tak hahai . Tak sampai situ je , pergi Plaza Bintang tu balik ambik diaorang yang tinggal sebab masa rushing pergi Cyberjaya aku dengan owner kereta je ikut . Blablablabla pukul 1 pagi baru sampai MMU itupun kawan-kawan aku yang ikut tak sempat nak print kejadah semua tu , kesian sehh . can you guys imagine betapa penatnya first day aku puasa dengan tak balik bilik after kelas , baju tak tukar , buka puasa dalam kereta , banyak duit habis gitu je semata-mata nak print bendaaa alaa tu semua . Hmmmmm malas nak cakap banyak !

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment