Friday, August 19, 2011


Lagi berapa hari umat islam akan menyambut hari raya aidilfitri , yeeee dak ? haha insyaallah lahh kan harap panjang umur dapatlah kita semua meraikan hari yang bahagia :) Sumpah aku tak sabar nak sambut hari raya , ceh puasa cukup ke tidak tu ? Alhamdulillah so far cukup no gatal-gatal nak buka periuk minum air siang-siang hari . Even pernah rasa tekak tu kering kontang but alhamdulillah iman kuat lagi mengatakan pleaseeee tahan wehh tahan. Dah beli baju raya , barang raya , kuih raya and yang berkaitan dengan raya ? Okay nice . aku satu hapeee tade lagi except baju melayu lah cause my mom dahh belikan dekat JB . Ohhh aku tak boleh lah kalau raya tade baju baru seluar baru kasut baru , apa lagi nak baru ? tak syiokkk lahh haha haaaaaaamboiii kemain kau ea dasat betul haha but as i know yang mana pmr and spm candidates lepas raya korang exam kan ? yeaaa lebih kurang macam aku juga lahh kot but no lahh pmr and spm tu choiii . aku pun lepas raya ada final exam and the final assignment also ! So stress me out lahh weh cannot go lah gini nak raya pun otak masih fikir pasal assignment tu semuaa , haremmm betul . Sabar jelah kan dugaan tu semua . Wtv lahh janji aku nak enjoy moment time raya nanti hehe takmau fikir pasal ni semua , tolak tepi dulu :p Jumpa lagi assalamualaikum

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment