Wednesday, August 17, 2011

Cuti ?


For the first time aku belajar dekat MMU , hari ni adalah hari pertama cuti . bukan cuti hujung minggu atau cuti-cuti cinta dan sewaktu dengannya . Ini cuti umum lahh orang kata , well negeri Selangor cuti sempena Nuzul Quran so tempat aku ni pun cuti lahh hehe niceeeee :) Walaupun begitu aku tak cuti langsung kot hari ni , tetap menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar universiti yang menyiapkan assignment pada waktu-waktu akhir dalam erti kata lain , last minute ! Last minuteee braaathorr , again . Yes i like it , slurpppps butuhh ! After sahur aku tekad tanak tidur nak siapkan assignment cause esok nak kena hantar . Aku tatau lahh nak cakap macamane susah ke senang ke sebab aku ambik masa siapkan benda alaaa tu sampai pukul 10pm plus plus tadi . Whattthekrohhhh lama gilaa ? Whatever lahh bhaii janji dah siap buat and tinggal nak hantar je esok . Ohh jangan ingat dah habis , banyak lagi ! haha ni pun ada lagi satu assignment nak buat also kena hantar esok -.- ni resubmit punyaa , ohhhh damnnnn . Sumpah aku sangat penat hari ni padahal duduk depan laptop sepanjang hari and nowadays aku tak cukup tidur seriously . I hate when this happen to me but tak boleh nak elak kot as a university student i guess? Tak pasal-pasal aku dah ada eye-back , hooooh :| * all the best to pmr candidates for the trial exam , goodluck :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment