Tuesday, August 16, 2011

Terima Kasih Lahhhh


Opppppsyyyyy jakun siot first time skype tadi dengan Fadhullah Azizi haha nicee , thanks buddieeee even webcam kau macam apa tadi hahaha :p tak kisahlah kan, anyone want ? hehe my username dekat skype is anwarsaadon as simple as that aite ? coollidatt man :D next time kita semua skype bersama yaaaa haha jakunosss *mata360darjah . And the pantat part is kau nak IM aku dekat fb nak gurau boleh tade hal tapi agak-agak lahh mangkukkkk ! aku bukannya kenal kau pun , baru tegur mesra siang tadi tapi kemain kau macam dah berzaman pula kenal aku . Agak-agak lah sial nak bergurau pun. siap post dekat group faculty aku pahal pulaak kau ? eeehh aku sabar jehhhhh kan . terima kasih lah dohh. Terima kasih sekali lagi * selagi masih boleh senyum aku senyum :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment