Sunday, August 21, 2011

21082011


Alhamdulillah hari ni hari yang ke-21 umat islam termasuk aku berpuasa , alhamdulillah sekali lagi . so far tade ponteng-ponteng kayy takmao takmao hee ! semalam and just now aku ikut family uncle aku pergi shopping whooott i like shopping yalllss . Firstly aku memang tak biasa shopping dengan family uncle aku melainkan ada family aku sekali , itu okay go lahh but this time aku sorang so like hmmm malunyaa nak itu nak ini haha , gedikkss aite ? yeah wtv lol shopping dekat Empire and Subang Parade jehh :) okaylahh kan first time pergi Empire tu , empayar besak wokkk haha jakunoss #kayydiam. Tak sabar siot nak balik JB jumpa kawan-kawan , sumpah nak sangat jumpaa semuaaa kalau boleh lah kan . mana taknyaa cuti raya confirm lah semua balikkan , so macam gathering gitu whooooa like like :D err rambut aku dah panjang , rimas #tukartopiklain . nak gunting rambut but macam sayang pulaa rambut panjang ni . nak gunting pendek rasa macam budak sekolah lah pulaa . nak gunting rambut ikut style-style ni macam style apa aku nak buat , macam rambut Francisco Lachowski dekat atas ni boleh ? hmm entahlah yobb kawan pun tatau lah , botak je lagi senangkan? aha takpun pakai je serban nanti masa raya pun style jugaaaa :p haha choi my study week is just one week left before cuti raya ni and i was like arghhh macam malasnyaaa nak go to class . Kemooonn lahh wehh jangan macam gini , jangan malas sangat , buat assignment tu banyak lagi yang belum siap ! Pleaseee God pleaseeeeee . esok aku ada speaking test , ohhgoshh i should be ready for it . Insyaallah , wish me luck guys. Oh yaaaah , esok birthday someone special for me hehe siapakah ? jeng jeng jeng Assalamualaikum :)

- ahmad anwar -

2 comments: