Monday, July 4, 2011

Alhamdulillah :)


Apa perasaan korang kalau beban yang korang pikul akhirnya dah tade maksud aku beban tu dah gone away lahh , aha. mesti rasa happy gilaa kan , freedom je . Yeaaa itulah yang aku rasa sekarang ni , ehe alhamdulillah . Assignment aku akhirnya sudah siap dan sudah submit . Whuuuuh lega sangat . Buat sampai 2 pagi then kena beratur 1 jam tunggu turn akhirnya berbayar jugaaa :) but seriously cuak jugalah nak submit cause orang depan-depan aku yang beratur mostly kena rejected . Sumpah dohh cuak gilaa , aku dah fikir negatif dah masa tu just like err kalau kena rejected waste my time , my money blablabla . Thank God semuanya jadi baik , lecturer tengok teliti gilaa then she said okay kemaskan sikit lah but aku just perfectkan semula terus hantar . But kawan-kawan aku yang kena rejected kesian juga aku tengok , macam seksa siaaa diaorang buat . ada yang totally rejected , ohh goshhh hmm sabar jelahh kan . So now , satu sudah siap tapi banyak lagi assignments yang akan datang ! Be ready , hahahahaha okay enough.

- ahmad anwar -



2 comments: