Thursday, June 30, 2011

Transformers 3


Semalam aku dengan kawan-kawan universiti aku pergi tengok Transformers 3 dekat The Mines , whoooo aha first time aku jejak kaki dekat The Mines tapi masa aku datang semua dah tutup huhu mana taknyaa datang pukul 11.45 padahal wayang start 11.40 , hishh dammmn but lucky cause one of us dah booking awal-awal so tayah leceh nak beratur apa semuaa . sampai-sampai je berlari anak kitaorang nak kejar masa then ambik tiket terus masuk wayang . Agak penuh lahh but kitaorang dapat line belakang so view agak baik lahh tak macam aku tengok Transformers 2 dulu , paling depan siaaaa sakit kepala aku .

This movie quite awesome lah even pakai heroin baru . pehh mantop siaaa , model victoria secret whoot-whoot x) Hero macam biasalah , Shia Labeouf yang memang kelakar kot aku tengok dia ni . haha siallah time dia buat muka , kelakar gilaa xD ahaha jalan cerita dia agak complex and should be boleh panjang lagi jalan cerita dia but yelah maybe nak pendekkan masa laaa , aha apa aku cakap ni ? konon pengkritik filem pulak , ehh diaaam lahh ! Kali ni Decepticon punya geng-geng makin banyak mengalahkan Autobot . macam tak logik pula aku tengok cause robot autobot sikit , kecik-kecik je boleh kalahkan decepticon yang besar-besar? aha fikirlah sendiri , aku bukan pengarah pun. Aku rasa tengok 3D pun not bad juga cause lagi nampak macam real kot hehe . Yang lain-lain tu korang tengoklah sendiri kayy , korang mesti enjoy tengok movie ni :) Selamat menonton

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment