Friday, July 1, 2011

Kuantan Trip - Part 2

sebelum gerak , kita isi perut dulu

Inilah rojak ayam yang aku habak mai sebelum ni
sedaaaaap waa cakap luu ;p

Makan timeeee haha fuhh mengadap laut , nice lah :D
laut belah belakang yeaa harap maaf haha


sampai-sampai je terus menggila dengan camera haha lol x)

some shots that day





dekat sinilah resort yang kitaorang stay . petang tu hujan pulokk

my auntie and my cousin :)

my cousin too :)

this one also my cousin :)

kenalkan , ini nenek kita . kita sayang nenek kita tau aha :D

dinner time , not bad lah

Hari kedua , aku sarapan ni je wheee
menu lain nasi dagang tapi aku tak makan pung
makan kuih tu pun dah kenyang dohh

Keropok lekor time haha tapi masa tu keropok lekor tinggal sikit
akok tu tak goreng banyok pulokk ! haha

Kopok belum masak layiii xD

here we're at Teluk Chempedak :)

wahh kemain lagi ea


Menggedik bersama cousin hahaha


nice kan view dekat sini ? peaceee yooa

Yeaa as i promised to you guys before this pasal aku pergi Kuantan tuh , haa yeaa ni aku upload sikit je malas nak upload banyak-banyak haha asal tahu jalan ceritanya sudahlah :p aha kalau korang perasan , banyak gambar makan kan ? hahaha lol aku pun baru perasan x) till heree , seeyaaaa

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment