Tuesday, June 28, 2011

Adakah Ini Petanda Rabun ?


Ya Allah , kau selamatkan lah hambaMu ini ya Allah dari segala penyakit yang mendatangkan kesan buruk kepada diriku ya Allah . Mata aku merah tapi tatau kenapa maybe sebab berjangkit dengan roommate aku tapi takkan lama sangat , kalau ikutkan in several days dah baik dah but tak baik juga . Dah seminggu lebih still tak baik-baik . Then now mata belah kiri aku yang merah tu dah start kabur . tadi aku try tutup mata kiri , mata belah kanan aku okay je macam biasa . aku tutup mata belah kanan , mata kiri aku agak kabur and tak nampak sangat benda-benda jauh , nampak benda depan mata pun kabur and macam berair . Ya Allah , adakah ini tanda-tanda aku sudah rabun ? tapi aku kena think positif dulu . aku belum pergi checkup lagi , hmm tatau bila nak pergi checkup . InsyaAllah aku akan pergi juga nanti ! perasaan gelisah itu serious memang ada , gentle tak tipu . Doakan hope mata aku ni BUKAN sebab penyakit ke tanda-tanda rabun ke apa , insyaAllah . Ya Allah jauhkan lahh perkara-perkara ni semua dari dijangkiti hambaMu ini ya Allah !

- ahmad anwar -




No comments:

Post a Comment