Tuesday, June 28, 2011

Theater Club


Malam semalam antara hari yang paling fun kot so far aku dekat mmu ni . well you guys know im joined theater club aite ? Yeaaa yesterday is the breaking ice day . aha at first , aku cuak gila nak pergi sebab aku fikir mesti kena paksa buat show blablabla . Then aku relakan hati lah pergi dengan member-member aku . Haaa mula-mula masuk je whooa okaylah aku dah rasa macam tak boring lah kot . Blablabla sesi berkenalan in group then main game that called stupid game and pass the message . haha both of this game i love to play , fun lah wehh :) Alaaa kelab ni pun aku masuk cause just for fun , hehe . Then the thing that i expected is kena berlakon but it's okaylah cause acting with group members and based on the topic or tittle yang kitaorang dapat . Haaa kitaorang dapat pasal a new superhero in Malaysia . aha memang sial lahh , you know what aku berlakon watak sissy awwww . hahahaha cannot go lah wehh but tape lahh berlakon jelahh kan , nama pun berlakon biasalah memenuhi kehendak watak . time aku masuk je memang sial semua berdekak tapi tatau lah berdekak pasal aku ke apa but mostly diaorang cakap pasal aku , dammmn malu saya dibuatnya -.- bhahaha kelakar lahh ! Other groups pun not bad juga . ada yang kena tampar betul-betul , dance like in the club , anak derhaka , romantic , comedy and etc . Hahaha mostly semalam memang fun gilaa siaaa . dah pukul 12 lebih pun tak sedar dah ! Hope lepas ni kelab teater more fun lahh , aha xD

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment