Tuesday, June 28, 2011

Kuantan Trip :)


Sabtu dan ahad lepas aku pergi Kuantan , Pahang . act im followed my uncle's family yelahh takkan aku nak duduk rumah dia sorang-sorang better aku ikutkan . haihh rezeki jangan ditolak bak kata orang hehe my uncle ada reunion dekat sana so dah alang-alang bercuti lah sekali kan hehe . Wahhh lama gila kot tak pergi Kuantan but sumpah aku tak suka gila lalu highway nak ke Kuantan from KL sebab higway dia bengkang-bengkong serious buat kepala aku pening -.- kitaorang dekat sana pun tak lama but okaylahh . try makanan special dekat sana , rojak ayam pula tu makan dekat tepi pantai pehh walawehhh niceee laaah . kitaorang menginap dekat Fantasia Resort , resort biasa je kot haha serba tak kena je aku dengan cousin aku masuk situ hahaha yang lain tanak cerita tak baiklah mengaibkan orang kan tapi yang aku tak puas hati , wifi pun tade . tak boleh lah aku nak upload gambar dekat sana , nak update blog , online dan sewaktu dengannya . hishh geram je , terpaksa lah pakai wifi bb je.

Malam , dinner ramai-ramai including kawan-kawan pakcik aku ,reunion lah katakan . Mandi swimming pool petang tu sampai tak ingat dunia haa time nak tidur malam tu hambikk kau sumpah aku cakap belakang aku sakit sangat . Tuhan je tahu betapa sakitnya aku malam tu , tak boleh tidur dalam keadaan baring . can you guys imagine ? aku tidur dalam keadaan duduk , so perittt okay ! nasib baik ada nenek aku , dia lah yang urutkan belakang aku tapi still tak berkesan makan ubat tahan sakit baru okay sikit .pity me right ? Esok paginya sarapan ramai-ramai dekat rumah member pakcik aku . haha sarapan pagi makan nasi dagang , cool aite ? haha tapi aku tak makan pun aku makan kuih je . Balik hostel sambung mandi swimming pool lagi ohh tapi kali ni aku tak mandi sangat just celup kaki je haha . After check out kitaorang singgah Teluk Chempedak , tahu kan yang pantai dekat sana lawa-lawa . time tu tenang sangat , relax je aku rasa peacefull man aha . After that gerak balik KL tapi sebelum tu pekena keropok lekor fresh dulu then makan lagi rojak ayam ! haishh ketagih pulokk ni gara-gara cousin aku laa , dia suka makan benda alaa tu :p then singgah Bentong blablabla baru balik KL . sampai rumah around 10p.m , at that time aku rushing packing-packing barang balik MMU pulaa . so tired seriously gentle tak tipu . sampai je MMU , tak terus tidur sebaliknya buat assignment . see ? macam ni lah life aku sekarang , awesome kan ? awesome sangat == Oh yeaaa gambar-gambar yang aku snap dekat Kuantan , later on lah aku upload kayy and semua yang aku cerita ni dah dipendekkan sinopsisnya haha . Bubyee toodless :D

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment