Sunday, June 6, 2010

Happy Anniversary


Haa agak-agak anniversary sapa lah tuh kan ? haa teka-teka :p aku suka main teka-2 ni . haha cepat lah teka . Haa dah buntu lah tuh , nampak muka tengah kerut-2 tuh hishh buruk haha | today , 6 June 2010 is my 9 month's anniversary with my hamtaro anis lydia miza binti muzni haha :DD merangkap pemangku yang berhormat nenek aku tau ( ! ) Hahahaha . kejap nak tumbuk muka aku kejap * dush dush | aduhh haa bukan apa sebab macam tak percaya dah 9 bulan dah . kalau betul-2 ikut kalendar orang dah kahwin , dah ade satu hasil dah kot [ Hahahaha ]


haha , im fucking love her so much ( ! ) ehe dah mula lah gedik ni ( pengpeng ) gha ' nak tau satu perkara tak pasal kitaorg . kitaorg kan tak pernah kot bergaduh ; aku tatau lah perkara ni macam pelik ke macam bagus ke pada korang . tapi pada aku lah , perkara ni pelik kot ( =.= ) aha tapi alhamdulillah lah kan , kan sizuka kan ? :p cehh si gemuk hamtaro tuh baca tersengih jeh , ingat orang tak nampak lah tuh hahaha :DD

i just can pray that hope our relationship bertahan lah kan [ amin ] ^^ mari aminkan ramai-ramai haha :D kalau korang nak tanya apa petua kitaorg , aku boleh bagi . bukak chanel 611 astro ceria , haha tulah petuanyaa :) hehe and aku doakan utk korang yang tengah berputik mekar nak mengembangkan bunga tuh ( ayat hiperbola yeah disitu ) haha semoga korang pun everlasting lah kan :)

Hehe okay go lah ^^ hamtaro , i love you :) kehkehkeh
* cherrs for you day guys "D

No comments:

Post a Comment