Sunday, June 6, 2010

Choc Fair

sape suka chocolate , angkat tangan ? Haa ramainya yang angkat , hishh bau apa ni hahahaha dah dah turun tangan tuh :D yang tak suka tuh heran plak aku ( =.= ) haha jahat sehh ! Haa motif aku skg adelah pasal chocolate fair or festival lah kan yang berlangsung dekat Danga City Mall ( DCM ) tadi aku pergi dgn parents aku , haa my mom woahh excited gila haha :p anak dia pun sama jeh ^^ Tett ( ! ) haha hari ni last day so i dont want miss it , aku ajak parents aku okay go plus bapak aku cuti hari ni haha |

Haa masuk-2 jeh pehh bau chocolate fresh siaa * lap air liur anda yeahh =___= haha jangan serabai sangat okay ? yang aku tau ni kali kedua festival chocolate ni ! dengan perasaan yang agak mengidam nak jamah chocolate haha akhirnya dapat gakk , promoter tuh hulurkan sample chocolate dekat aku . sumpah sedap ( ! ) fantastic mmm . kedua-dua belah mata aku ni cari gak cadburry ke kinder bueno ke tapi tade lah plak . Hishh ingat ade , kalau ade dah lama aku beli guna duit parents aku ' hahaha :DD * tuh yang bestnyaa keluar nan parents duit kita save . silakan anggukkan kepala anda utk mengatakan setuju yeah dgn pendapat saya itu ? hahaha :) bagus

pusing punye pusing punye pusing , bahu aku dah berat sebelah sebab bawak 2 beg berisi chocolate . mak aku bawak aku pergi pit stop , haa masa tuh nampak lah satu kedai ni woahh chocolate mengalir-ngalir siot dekat acuan dia :p * p/s : tuh kau tuh , hishh lap menitis air liur tuh ( =.= ) haha aku bagai nak apa kan tgok benda tuh . tambahan pula , woahh celup nan strawberri fresh punye bebehh . walawehh memang anak tekak aku menjerit-jerit nak benda alah tuh . Hahaha mitos mitos | mak aku pun belikan lah , kesian tgok anak dia ni hahaha :D sedap nyahh , hingga menjilat ibu jari mak aku haha eee , tape mak punye apa salahnyaa :p ^^ Then beli beli beli dan beli , al maklumlah dapat beli chocolate dgn harga yang murah kot . Haa hishh memang berbaloi [ trademark Kamdar ] hahaha , pinjam trademark wehh :______;

after beli tuh , takkan nak bentang tikar lepak situ plakkan . balik lah ( ! ) bedal dekat rumah lagi masyukk . Hahaha , tak menyempat-nyempat dalam kereta masyaAllah hantu chocolate sudah maii [ aku lah tuh ] hahahaha :D so sedapJengjeng . so kalau korang rasa-rasa or mengidam 9 bulan nak makan choc ke an , pergilah sana tapi rasanya dah habis kot parents aku beli semua tadi aha ' okay lah time to bedal choc again , bubyee :D

No comments:

Post a Comment