Friday, June 11, 2010

10th June 2010


Holla hello hallo ( ! ) haha ini semalam punye cerita , baru lah nak update hari ni kan hishh apa lah . penat depaa tunggu , relax dherr relax . semalam punye cerita waduhh gamat si [ pahal indon plak tetiba ni ] err ______ semalam hangout lah bandar kejap , sebab cuti ni aku tak kemana pun lagi haha so alhamdulillah dapat keluar lah kan :) mula-2 dapat tau izz , aynn , amyy tak dapat keluar sebab diaorg ade hal hmm tape lah kan . Then aku pakat aku nak keluar gak macamane sekali pun , sebab nak meet asyiq nan anfal . Haa siap punye siap punye siap haha banyak kali tau siap tak siap siap gak - err pening lah baca | setelah masuk waktu tengah hari aku pun telah siap dengan jayanya , Haha ayat mintak siaa -.- Tuptup izz call aku , dia cakap nak ikut ( ! ) ayoyo kadewalee , amaa achi kadayappa 0___0 and that time apis dah tunggu aku dekat bustop taman johor . woahh problem problem .

talk punye talk punye talk , Haa akhirnya izz nak ikut gak . aku pun okay go jelah . Then aku pergi lah bustop sana nak saing nan si apis ni , pehh sifat sabar dia yang mendalamkan haha geti tunggu , haha naik bas terus tak tunggu ( ! ) tapelah . aku kene tunggu si izz ni sebab dia belum siap lagi and dia belum shower , Hehe ayat cover tuh :p
finally izz tiba dgn wajah ngeri aku dibuatnya bertambah pula dgn maknya , grr garang-2 . haha * izz aku tanak cerita lah haha :D rasanya first time kot dapat pengalaman macam tuh Huh ? huishh haha tanak lah aku cerita kesian izz . betapa baiknya aku tanak bukak pekung di dada yang dah pehh semerbak baunyaa haha tade lah :)

aku decide naik cab lagi cepat kot and selesa . Haa kitaorg pun naik lah cab machaa tuh . Haha dalam cab , madah nak bercerita pasal hal yang dekat bustop tu jeh nan izz hahah memang tak boleh lupa siaa ( +___+ ) dgn berkoskan rm14.10 tapi machaa tuh charge rm14 jeh haha cekik darah kot , sial haha aku naik jugak cab apa dahh | kitaorg cari dulu asyiq nan anfal dekat j.co . Hahaha this is not first time aku jumpa diaorg act but macam dah lama tak jumpakan so excited lah sikit . err anfal ade emas dalam mulut dia siaa , susah sgt nak cakap hahaha . tak ketawa , senyum ( ! ) tu jeh yang mampu dia buat :D haha kan anfal ?

yeye joh nohh orang indon kata [ pakai hembus jeh aku ] haha plan ingat nak tgok movie haha . paling bangang kot aku rasa , kejap nak tgok kejap tanak kejap nak kejap tanak . dah beratur panjang ni , eh tak jadilah nak tgok ^^ Haha sengalkan ? sebab masa kot tak mengizinkan . tape next time ade ; lepas tuh berjalan jelah and patah balik pergi j.co . Dekat sana aku tong-2 duit nan asyiq beli 6 pcs donnut . HAHA kelakar dohh si asyiq ni :)) Then makanlah kitaorg benda alaa tu . jumpa lah apis dekat j.co dgn awek katanyaa haish haha , sial duit aku kene keluar gak =_______= secara tak sengaja kot terjumpa Lulu dekat j.co . woahh Lulu tuh Lulu hahahaha :p

pendekkan cerita dan aku dah kering idea ni , kitaorg berjalan jelah satu cs ronda-2 then anfal bawak kitaorg jalan dekat CIQ , haha aku ingat hospital rupanya bangunan antara m'sia s'pore tuh haha . Lepak coffea bean , penat kot berjalan aduhaii . Haa dekat sini kitaorg lama sikit haha . Apam nak jumpa dekat foodcourt nan izz , Haa aku temankan lah izz . woahh damn apam muka angry siot haha tapi silap lah nak marah aku an ? nak marah tak jadi ea kene nan gila aku haha terus tergelak-2 bangang :DD then jumpa Achul . haaa bebual then si mangkuk hisap rokok err tak boleh terima tak boleh terima , aku blaa nan izz achul . Haa izz pergi balik coffee bean while aku nan achul pergi plaza seni berjalan kejap . sumpah sakit perut aku ketawa nan lawak achul ni haha madah nampak orang jeh kutuk hahahaha macam sial :DD

back to cs again , aku sorang-2 pergi CB meet asyiq tuh semua . achul naik foodcourt balik lah kan ( ! ) Hahaha sumpah best kot jumpa nan si asyiq ni dah lah satu kepala gila nan aku , haha memang kene sangat lah . madah kene reject jeh nan aku , wakaka relax dherr trademark kitaorg * angkat bahu :DD apa jeh kan agaga ___ ambik gambar apa semua , kitaorg pergi balik j.co ' ni kali ke-3 kot pergi situ haha sengalkan ? tapi ni destinasi terakhir before kitaorg balik . Haa achul nan apis pun ade sekali sebab diaorg balik saing . HAA i think tu jeh yang terjadi masa aku hangout semalam . act aku penat nak tulis ni tangan sakit , sorry hehe " mintak simpati siaa , haha hishh tolonglah =__=
okay ? that's all i guess . kalau korang tga makan jangan lupa baca bismillah haha Okay bubyee

No comments:

Post a Comment