Saturday, June 5, 2010

Delete aku ?


hari ni aku first onl pukul 12 lebih kot . Haa saja jeh onl nak check ade apa-apa ke an . then aku tgok topf aku tinggal 39 ( ! ) naik heran den dibueknyoo . it supposed to be 40 person for my topf tapi ade 39 jeh . aku check lah dgn focusnyaa , and finally ade lah sorang mamat ni tade dekat topf aku . and i guess dia delete aku , err memang burn kejap lah tadi . tak pasal-2 dia nak delete aku dekat ms . Haa nak katakan dia delete acc
, aku check dekat topf kawan aku yang lain dia ade plak so that's mean memang betullah dia delete aku ( =.= ) choyy. Haa memang vavi lah kan , kalau dia tak puas hati sebab hal yang tuh ke apa ke jumpa aku lah cakap depan-2 . aku paling menyampah dohh ^^ kalau orang yang aku tak kenal dia na delete aku biar lantak depaa lah ni kau kawan aku , siap letak dekat topf lagi beb tapi dia buat macam ni ea ? Ohh okay tape tape . aku malas nak keruhkan keadaan . what just i can say is , hope his live is going better after what he do just now . hati aku skg gembira sangat utk kau dohh :) nampak tak aku senyum ni ? haha bestkan ?

No comments:

Post a Comment