Saturday, June 5, 2010

Wedding's Days

Huishh penat aku hari ni . Haa geram pun ade gak ( =.= ) wake up in the morning ^^ cewahh macam lagu kesha lah plak haha . pagi-2 ni dapat ceramah free siaa , yahoo bestnyaa -.- Haa pasal hari penting yakni spm akan datang dan blablabla . sungguh menggembirakan hatiku ini ( ! ) lepas tuh tgok jam dinding aku yang agak baik baterinya hari ni , sudah jam 11 pagi . woahh time to breakfast haha lambat kan aku sarapan ? makan jemput-jemput . bukan aku jemput korang makan tapi aku cakap aku makan jemput-jemput Hahaha :DD alala konon lah berselerakan , padahal mata tga layan stim lagi wakaka , hotak diaa . then mandi apa semua lah !

lepas tuh , aku teringat hari ni aku ade event . ade wedd akak wul and akak bella tapi lain-lain tempat lah kan . aku tga bangang kejap masa tuh sebab pikir nak naik apa pergi wedd akak wul dekat setia tropika . Haa im decide utk saing nan family aku pergi wedd akak bella dulu dekat banjaran Kempas | pehh aku siap awal-2 gosok baju kemeja kotak-2 kecil aku tuh yang aku suka pakai tuh , hishh tgok mak aku tga onl and abang aku tga baring dekat ruang tamu bawah . walawehh , hatiku berasap tanpa warna beb masa tuh haha macamane tu ? * kening-kening :) aku try and error seluar yang aku ade nan kemeja aku tuh , Haa finally dapat pun haha .

around 3 o'clock , baru lah masing-2 terhegeh-hegeh nak siap apa semua . nasib baik lah aku ni baik kan haha hakk tuihh :p Haa first destination is dekat bukit kempas . kawan bapak aku , anak dia kahwin . Haa apa nama dia ea , org panggil dia Cik Mus taxi . woahh nama glamm siot , ehe ^^ dgn muka agak ketat masa tuh sebab aku dah lambat kot nak pergi wedd akak wul besides aku dah janji nan kekawan aku ( ! ) Haihh , tapi apabila kedua belah mata aku ni tertumpu kepada ayam masak merah woahh ' hilang segala masalah aku sekejap hahaha . masakan ayam fav aku tuh , yummyy bebeh :] tapi mak aku pesan jgn lama-lama sebab ade satu lagi wedd . Haa after usus perut aku dah penuh , balik lah haha . jumpa tuan rumah , said thankss " haha like that haa ? aku senyum jeh :) senyum itu kan sedekah ' cett

second destination dekat Banjaran Kempas , akak bella iaitu Tasya ( ! ) agak best gak kot tempat dia macam dekat kg gitu , whoot whoot . terasa rindu lah plak suasana kg * sayup haha dah dah jangan lari topik anwar , focus | Haa makan lagi , pehh aku rasa berat badan aku naik siaa hari ni haha ohh tidak . rasanya ade ke ayam masak merah lagi ? Haa kalau ade kata ya , 5 markah tatabahasa anda betul :D memang ade lagi , hishh nafsu makan aku naik lah . i will not let them go haha grammar entah apa-apa jeh , sorry teacher ;p tapi tak habis kot tadi sebab dah full perut aku . Haa plus panas lah masa tuh , gilaa bengg . ade lah sorang brother ni , smart kot dress up dia . aku nak toleh lama-lama segan haha aku tertarik nan gaya dress up dia . Bro , nice style :) ^^ lepas tuh meet bella and she's family bebual kejap then blaa balik .

Haa agak kepenatan bukan apa , sebab kenyang dohh haha . aku teruskan perjalanan dgn hati yang tabah utk ke wedd akak wul , she's my bestiee okayy ? setibanya dekat setia aku call izz tanya rumah wul dekat belah mana , yelah pernah habis aku pergi rumah dia before this | Haa finally jumpa jugakk , haa setibanya aku dekat sana izz , dyan , afda , eyza saing aku sebab diaorg baru balik dari taman haha lepak lah tuh :p Sampai jeh woahh aku tgok wul cun gilaa . Haa macam dia plak yang kahwin ( ! ) wul suruh aku makan tapi aku enggan makan cewahh ayat aku haha . sebab aku dah kenyang lah beb .

lepak cari port meja yang dekat kipas besar tuh , haha bestnyaa angin dia and aku suka rumah wul tau sebab the area is just nice . cuaca pun baik jeh , panas-2 manja gitu haha gediknyaa =.= Haa tapikan malangnya time aku sampai tuh dah macam hujung-2 majlis lah , membe-2 aku semua dah balik . hmm hishh rugi betul | tapi still ramai gak lah cousin-2 dia kan yang tga karaoke melayan syok sendiri , haa kira memeriahkan suasana lah . Okay go bebehh ^^ ade ungku , riema , rinie , daman , ayap , temen , leyla , ayid , tasya . Haa aku lepak lepak jelah dekat situ makan bubur pulut hitam , boleh tahan lah sedap :p then around 5.30 kitaorg balikk .

Haa boleh layan lah hari ni tapi agak tired lah , err =_______= korang perasan tak aku dah macam malas nak tuliskan . kalau korang perasan baguslah sebab aku dah malas nak taip lagi ni haha . Okayy bubyee , have fun guys :)

No comments:

Post a Comment