Wednesday, June 16, 2010

Good Morning a New Day !


mulakan dengan assalamualaikum semua , hehe selamat sejahtara bagi non-muslim | LOL ade ke non-muslim baca blog aku ? kalau ade Woow haha ripleys believe or not siaa :) Hahah pagi-2 dah mengarut ( ! ) itu bukan mengarut , itu senaman mulut namanya . keep smile lah kan pagi-2 ni hirup udara segar :)) Wahh macam buruk jeh orang tuh senyum _____- haha korang ade rasa pelik tak aku pagi-2 dah update blog ? skg jam menunjukkan pukul 8.33 minit pagi | Haa aku kalau ade event utk that day aku akan bangun awal , haha tatau kenapa memang sejak azali lagi . Wakawaka :D so today i got something to do haha , apa lah tukan mamat ni ? hangout with my friends . Hmm i hope today is going better than yesterday yesterday punye yesterday | lama kot rasanya tak hang nan kawan-2 sekolah aku . Tett tanak cerita lebih lah ( ! )

So guys ? apa plan korang , haa hangout with your friends too ? just spent time with your family ? Okay lah tukan as long as korang bahagia and happy aku pun okay go :) haha - and more things , update blog pagi-2 ni idea aku mencurah-curah siaa * baldi pleaseee ( terdapat unsur suspennya disitu ) Ahahaha bengong :p nope ni kasi mood ceria namanyaa , Ewahh . okay ? so hope hari ni korang korang dan family korang happy-2 lah yeahh . nanti sarapan nasi lemak mintak sambal lebih tau , baru sedapp Hahaha . Bubyee and cheers for your day :D


No comments:

Post a Comment