Wednesday, June 16, 2010

What's Going Today ?


Hello everyone :) kita bertemu lagi utk post aku yang baru ni , ehe | kali ni kak kiah nak cerita pasal apa yang cekk buat hari ni Hahah damn this blog is belong to anwar okay ? not kak kiah ==' Haha semangat bangun pagi Haa tetiba hujan plak ( rahmat ) alhamdulillah , subur pokok-2 depan halaman rumah aku haha tayah penat-2 aku sirap hari ni
:p ^^ act mula-2 plan nak pergi hutan bandar sebab nak sarapan ramai-2 lah kan nan membe-2 aku tapi macam err ade hal-2 yang tak dapat dielakkan so tak ramai lah yang pergi hutan bandar . maybe hujan ke apa ke an ( ! ) Haa tapi jangan risau , aku ni still go beb HAHA kekawan punye pasal apa ade hal ___________ - tapi masa tuh dah pukul berapa dah , 11a.m dah kot haha Damn [ '' ] then call punye call punye call membe-2 aku yang pergi dah gerak dah siot jeh tinggalkan aku - tayah leceh aku mintak abang aku hantarkan :]

Haa setibanya aku dekat hutan bandar , hujan masih turun dgn ala-ala manja gitu aku meet lah achul , akim chak , kebun . Damn lama siaa tak jumpa kebun , haha ( ! ) tanpa segan silu dan tanpa buang masa aku cari tandas ______--- Tett * haha tayah cerita dah besarboleh pikir sendiri ; aku pun masa tuh tade selera kot nak makan so gerak jeh terus pergi bandar . LOL seriusly aku tak berapa suka kot pergi cs hari rabu sebab ramai nak mampuss , euwww =___________= and paling best , kitaorg naik bas dari sekolah ssi tuh . HAA memang bas tuh operasi hari ni utk ambik kitaorg jeh kot , dalam bas tuh 4 orang jeh . HOHO dah buat macam bas bapak kitaorg punye jeh . rasanya awal sangat kot kitaorg sampai , tapi bagus gak kan tade lah kecah sangat ( ! ) aku memang nak sangat tgok wayang sebab dah lama rasanya tak tgok wayang . Woahh rindu seat wayang tuh , Ghaa - hmm datang awal-2 pun ramai gak orang tadi nak beli tiket . Haa tapi dgn kebijaksanaan kebun dr sekolah teknik JB , dia ajak beli dekat level 7 tak ramai orang +_______= haha . Beratur kejap jeh tak ramai org haha bangga ni ' beli lah tiket movie The Karate Kid for 7 person . total rm52 , thanks to akim chak sebab dia keluar duit byk kot tadi :DD haha movie start 1.50 ptg so ade masa lagi lepak lah dekat j.co [ port biasa aku ] :) Lapar punye pasal tadi kerek tanak makan dekat hutan bandar haha , beli lah 6 pcs kan . Aku kalau dah jumpa Achul memang pecah usus aku nak bedekakk jeh :DD siol dohh , haha padan muka kau kebun madah kene reject hari ni :p * Lepas tuh pergi mana ekk ^^ hmm jalan-2 terjumpa Hanis bean , hzq steffani . Haha nice to meet you guys :) Oh then pergi foodcourt , dekat situ tunggu yang lain datang . Finally waktu tayangan start haiqal , cikai , ajes , arul baru lah sampai _____ Cikai kau makin smart , Ajes kau dah macam bonzer baiklah dohh , Haiqal handsome wehh * haha pujian tuh bukan senang aku nak puji orang :)

Hmm tapi malang kot for arul sebab kitaorg tatau dia nk ikut so tade tiket utk dia . Hmm sorry buddie :| LOL movie ni samok kot . haha ade kelakar ade sedih , memang layanlah tadi * budak karate kid tuh muka macam apam siaa , haha teringat aku dekat dia ( ! ) after movie , aku rasa macam baru balik dari antartika kot ' sejuk gilaa vavi brrrr Then meet apis mahat , aziq ali , umer dekat MPH . haa blablabla pergi balik foodcourt . Woah masa tuh damn ramai siaa , huishh semua orang tgok Bullshit ( =.= ) entah kenapa entah kitaorg datang semua nak tgok , aisemann | dekat situ aku meet haff , amyy , nua , sidek , apiz etc tak kenal yang lain ==' perut aku dah meronta-2 nak makan nak makan , haha kesian kan ? Hmm was-was ni nak makan tapi makan nasi campur jeh , tak was-2 haha treat shahrul sebab dia tade duit , tapelah kan ;] Wahh kenyang siaa , usus perut aku cakap terima kasih sudah sudah stop tade ruang lagi nak isi " Haha terorkan aku cakap nan usus perut sendiri ? :DD bengong ^^ so jalan-2 buang lemak-2 terkumpul haha tade arah tujuan kot . Woahh jumpa lagi membe , kali ni terserempak nan Wany :) haha dia cute and tinggi kot _________ "

lepas tuh aziq ali , apis mahat nak balik lah kan ; Haa so dah kurang ahli jemaah ______=" Then pergi coffee bean jumpa haff tu semua balik , haa kali ni ade adip , imie
yang lain tak kenal sorry :| Haa aku ajak Achul teman aku jumpa ezmith , lulu nan kekawan dia :) haha ezmith comel dohh , Lulu cun . haha seronok gila dia jumpa aku :DD me too * hmm jarum jam aku pun nak mula menunjukkan waktu sepatutnya pulang ke rumah tapi relax dulu kot . Haa kene tunggu si arul habis wayang LOL :______: memang best tunggu kan , err lepas tuh baru aku tau apam pun datang sekali . Hmm siol bebual macam keling .

masa tuh memang aku senyum jeh tunggu budak-2 ni . sorang-sorang blaa err , Damn shitt ___ hmm sabar jeh aku ( ! ) mula-2 aku dah pergi sorang-2 dekat tempat teksi tuh tapi aku pikir kesian jeh kalau aku tinggalkan budak-2 ni tapi ade yang nak stay sampai malam tp aku malas sangat . Hmm rasanya tadi suara aku kuat kot sound diaorg . macam ni dialognya " korang nak balik tanak balik " dengan muka aku yang agak geram masa tuh ___ Haa diam si achul , cikai , arul then trus follow belakang aku balik . Haa geram geram | Hishh sabar nwar sabar . nasib baik budak-2 ni pandai pujuk aku , haha saja jeh kan :___ -' takut tade duit tambang katanyaa . Haha memang hari ni duit aku utk buat amal kebajikan :) * senyuman sinis tuh haha

Okay lah guys , i think that's all for now . i really tired and i want to get enough rest , ehe :) Okay ? bubyee take care all the readers ^^

No comments:

Post a Comment