Sunday, August 28, 2011

Yesterday


Esok lusa dah raya yobbb , bahagiaanyaaaaa aku mendengar takbir raya dan laungan merdeka dalam bulan yang sama cuma beza sehari awal je kot . Yeah maybe ramai yang dah balik kampung masing-masing kan . Aku ? Aku balik kampung esok insyaallah :) semalam is the best day dapat jumpa kawan-kawan aku yang sangat-sangat lamaaaa aku tak jumpa . Ramailahh seriously aku malas nak mention nama sorang-sorang :p haha tapi siapa yang ada semalam tu korang tahu lahh kan and korang semua dalam hati aku dohhh , wewittt haha . tapi ada juga yang tak dapat datang nak jumpa semalam , ada yang terpaksa uruskan hal lain . hmm it's okayy insyaallah ada rezeki kita jumpa dekat tempat lain :) Hmm event Paso Bumbung semalam pada aku tak semeriah macam tahun lepas kot . maybe sebab hujan lahh petang semalam so macam hmm biasa je haha but meriah memanglah meriah kan . lalalala korang faham ke tak tu apa yang aku tulis ? haha lol. wahh jumpa hot siblings , Marissa and Syaa Roselee with her new boyfriend . heeee nice to meet you guys semalam , lama tak jumpa korang :) Gambar-gambar akan diupload kemudian kayy , sekarang ni aku malas nak upload gambar . Terima kasih :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment