Saturday, August 27, 2011

Mana Lokasi Brotherrr ?


Jyeaaah alhamdulillah akhirnyaa aku berada di Johor Bahru sekarang , home sweet home bebehh :) suka mak tau ! hahaha sampai pukul 1 pagi yalls straight away from KL to JB . thanks to my mom and my second brother picked me up , cehh cenggelish gitu lol . haaa nak tahu tak ? mak aku sampai tengah hari wahh aku pun lek lek je lahh tunggu ketibaan my mom kan so aku take a nap lahh kejap . Hmmm kejap sangat aku tidur sampaikan mak aku dah sampai MMU aku still tidur lagi . mampoihh denn tak komas barang lagi ! haha menanau aku cari beg buka wardrobe kemas tu kemas ni , berpeluh sakan den somalam . peluh sihat tu :p haa pulokk tu hujan lebat , haihh nikmat yallss . haha nikmat yeaa kau kata ? Yolahhh tu . turun naik turun naik aku dibuatnyaa sebab barang banyak sangat nak bawa # macam nak pindah terus padahal cuti seminggu jorr haha . Gamaknyaa Nwar memang begitu , dah biasa sangat dahh. After that drop by rumah makcik aku dekat Puchong . petang gerak Damansara Height ada hal sikit nak uruskan abang aku ni ! After buka puasa dekat rumah makcik aku , kitaorang pun balik lahh jb . wuhuuuuuuuuu mula-mula berceloteh je aku dengan mak aku dalam kereta , abang aku dah zzzzzzzzzzz dah . hmm tak sampai separuh jalan aku pun join zzzzzzzzzzzzz haha penat yalls . sampai-sampai je , ajak my daddy cehh daddy gituu . daddy, daddy cool pergi sahur . first time sahur dekat luar dengan family aku haha :) Taraaaaa itu je , alhamdulillah aku dah sampai rumahh :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment