Thursday, August 25, 2011

Wuhuuuuuuuuuuu !


Haiiiiiii kalian semua #nadaceriatanpasegansilu . Okayy just now aku hantar kawan aku pergi KLIA , dia balik hometown dia dekat Sabah . wuuuu bestnyaa pergi Sabah , aku tak pernah pergi Sabah . teringin nak pergi sana , aaarrr someone bring me go to Sabah right now pleasee haha #bunyicengkerik. Dia dah 3 bulan lebih tak balik hometown dia and aku pula yang terlebih excited tadi yallls , trolololo . Laaaa esok turn aku pula balik heeee tak sabooor rasanya nak jejak kaki dekat rumahku syurgaku :p Belum apa-apa dah ramai ajak keluar ni , wahhhh schedule penuh gituu balik nanti heeeeee well haha lol . Kayyy but sabtu ahad je nak spent time dengan diaorang semua , rasa macam tak cukup kot nak buat itu nak buat ini blablablabla . masa makin lama makin cepat kan! hmmm tengoklah cane nanti . Btw this saturday JOHO ada buat event Paso Bumbung tak silap tuan hamba , kan ? Insyaallah lah tak keberatan tuan hamba akan turun padang nanti . cehhh gituu yallsss penuh berirama ayat iteeee tau. So mana yang dah balik hometown masing-masing tu , aku just nak cakap enjoy your day with your family , friends kayy :) Lagi berapa hari nak raya ni , semangat raya and semangat merdeka makin membuak-buak kononnyaa hehe but assignment aku pun membuak-buak nak buat nanti . Mood raya aku tanak diganggu dengan all the assignments semua . hmmm cakap jeh kan , lalalala . Aku rasa aku dah melewee lebih ni , better wa chow dulu yeaaaa . See you in the next post when im at Johor Bahru haha bubyeeeeee :D

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment