Friday, August 5, 2011

Hari Kelima Puasa


Haaaaaai :D alhamdulillah aku dekat Johor Bahru sekarang ni , yeahh siapa tak suka kan kalau dah lama tak balik hometown tetiba diberi peluang untuk balik rumah . im happy with that man :) Gambar hiasan untuk post ni poyo jehh kan ? haha boooooooooooo , kayy cukup ! Haaalaaaa bukan apa , gambar lepas buka puasa tadi . perut gembira so hati pun ada gumbira lah haha mana taknyaa ada tetamu tadi . ehemmm siapakah ? Loooloooo bakal menantu my mom , woooooooo which one haha kepohh dohhh . My eldest brother's girlfriend layoooo not mine hehe lambat lagi nak tunjuk :p This is my first time meet with her and im a little bit shy to buka puasa lahh tadi hehe. Kalau takk memang semua makanan aku dah bedal dah atas meja , sebab ada tetamu istimewa kan so sopan-sopan lahh sikit , awww haha . Hoooo petang tadi dah beli tiket bas , hukhuk ahad ni aku balik naik bas lahh :( yelahh takkan aku nak menyusahkan parents aku hantar aku pula bulan puasa macam ni , kesianlahhh kalau dekat tapee lah juga . First time sehh balik mmu naik bas , tapeeeee bila lagi kan nak cuba !

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment