Saturday, July 9, 2011

Waaaaa


Motif aku letak gambar budak-budak dekat atas ni ? aha tade motif sebenarnyaa pungggg ahai . Malam ni celebrate birthday abang aku dekat Senibong . whoooo dah lama tak menyinggah pekena makanan seafood lol even aku elergic dengan seafood . sekali-sekala tape kan , ubat orang kata haha . happy rasanya dapat dinner dengan whole family dengan sekian kalinya :) Oh yea malam ni pun ada event Gego Johor kan but macam tak ramai pun kecoh pasal benda alaa tu , huhu tade sambutan ke ? tak tahu tak tahu jangan tanya . Hmm korang tahu tak mana nak dapatkan kasut TOMS , pleaseeeee aku nak sangat kasut brand tu lawa wehhh . Then masa view blog orang lain , ada satu blog tu cerita pasal one store dekat JB fuhhh agak nice lah tempat dia and ada jual kasut toms . Waaaaah excited ni aku dah tahu pasal tu , standby lah haha . this is the blog
http://bukanprimadonna.blogspot.com/ :) hopefully sempat aku nak singgah tempat ni before aku gerak balik semula ke cyberjaya lusa , tsktsk . ada siapa nak ikut , hehe jom jom.

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment