Sunday, July 10, 2011

09072011


salam hormat semua , salam kimak for those yang menyusahkan orang cause perhimpunan Bersih tu . menyusahkan satu negara kau tahu ? hishhh memalukan lahh benda-benda macam ni . Aghhh mampos lah , aku tak ambik port pun pasal tu semua janji hidup aku happy , bisa enggak? haha petang tadi shopping time ahaii lama rasanya tak shopping . alaaa setakat beli baju sikit and a few things je kot, mak aku pun shopping juga tanak kalah haha . Malam ni aku dengan Achul pergi majlis cukur jambul anak sedara Wul dekat Setia Tropika . ya Allah lamanyaaa tak jumpa kau Wul and tadi ade lah beberapa kawan sekolah lama , junior aku setahun hehe and Leyla , Tasha Azman , Maisarah pun ada . Thanks for the invited Wul , hope dapat jumpa kau lagi lepas ni . makanan kau tadi sedap wehh haha :) then pergi taman anggerik jumpa Cikai , whoaa lepak dengan dia . lama tak jumpa dia haha kitaorang bertiga berdekak juga lah tadi . hmm miss doh korang , sumpah tak cukup lah lepak tadi dengan korang itupun tak cukup chorum haha . Pukul 12 sudah , hantar achul and cikai balik rumah . sobsob sedihnyaa esok dah balik cyberjaya maaa . tanak balik boleh ? haa kuatkan semangat nwar come on dont be like this , haha InsyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi kayy love you guys :)

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment