Sunday, July 24, 2011

Tiba-tiba Sedih


Now im at my dorm , mmu . Aku baru jeh sampai direct from JB , haa sekarang ni bertemankan roommate aku . hmm mood aku sekarang sedih kot . Belum apa-apa aku dah start rindu JB , my home , my family , my friends at there , my pillow everything lahh dekat JB tu . sumpah aku rasa macam tanak balik doh sini , i wish that seriously! Aku sangat-sangat rindu my hometown . that day jumpa kekawan dekat sekolah pun rasa just like a flash , booom nothing mehh sekejap sangat rasanyaa . kawan-kawan yang lain pun sama , aku rindu sangat korang . Tadi lambai dekat ibu aku , sedih siot hati aku nak nangis pun ada haha dah besar pun nak nangis ke Nwar ? haa mampos lah dohh aku ada perasaan , im just human kayy . Next week dah puasa , tahun ni tak dapat rasa puasa dekat rumah sendiri lagi lah sedih :( Insyaallah kalau ada masa , kalau aku tak sibuk dengan assignment aku akan cari masa juga untuk balik JB nak buka dengan family aku . Sekarang ni nak patah balik pun tak boleh , so teruskan jehh . hmmm ya allah , kau tabahkan lah hatiku ini ya allah ! :| hmm kayy lah guys , i need a work to do . kalau korang yang mana masih duduk dengan family sekarang ni , bersyukur lah wehh . sayang diaorang tau , aku sayang keluarga aku . Kbye

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment