Monday, July 25, 2011

:]


Hi ! simple je pembuka bicara untuk kali ni , nak kecah sangat buat apa banggggglong . Fuhh generally minggu ni dah masuk minggu ke-9 aku dekat mmu but kalau ikut minggu study , minggu ni minggu ke-8 and yeaa time getting faster and faster , aite ? Tuptup week 14 final exam , err goshhh macamane lah sehh agaknya exam dekat universiti ni . tak pernah rasa lahh aha tapee tunggu masa je ni ! And standard untuk dikatakan bahawa aku punya assignment makin bertimbun , makin berbukit dan makin banyaaaak -.- terima kasih diucapkan kepada semua pensyarah yeay , senyum sikit :) From now on , insyaallah aku tanamkan azam aku tanak tangguhkan lagi assignment aku yang sebelum-sebelum ni . kalau boleh buat time tu , time tu juga aku buat . lagi cepat siap lagi baguskan ? Yeahh dengan usaha tekad yang gigih diiringi kerjasama rakan-rakan seperjuangan dan doa daripada ibu bapa , nescaya insyaallah tuhan akan permudahkan urusan kitaa :) Ada gaya macam ustaz tak ? haishhhhh zzzzzz . Btw , aku rasa aku makin gemuklah . hahahaha mengarut , abaikan . Bye

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment