Sunday, June 19, 2011

Sukanyaa Aku Dengan Assignment Niiii!


Complicated siaaa , arghhh! can you guys imagine that how difficult to draw a line ? yeaa just make a line , you know line ? haa bunyi macam simple kan just take a pencil and draw a line . taraaaaa simple as that ! yeayyy memang simple nak buat line for my first assignment but yang susahnya aku tak faham brief yang kena follow untuk buat line ni . kejap nak yang macam ni , kejap nak yang macam tu.oh damnnn man. sumpah aku tak faham . tanya kawan-kawan yang lain , diaorang pun sama je 2x5 macam aku -. apa pun tak boleh hahaha . Then after sketch all of these thing , kena buat use adobe illustrator pula . then print out submit isnin ni sekali dengan sketch tu . what the pffffft . err memang benda-benda macam ni buat aku mencarut tahu tak , hilang pahala aku jumaat dohh. so nak hilangkan tekanan dalam kepala otak aku ni , sekarang ni aku nak luahkan dekat post ni haha kesiannn medium ni jelah yang aku boleh guna right now. arrrg wtv lah doh -----> breath in , breath out fuhh okay . now buat je mana yang aku faham dulu . mana yang tak faham esok balik hostel tanya and bincang buat sama-sama dengan kawan-kawan kau kayy Nwar ? alololo gooooood boy dont stress-stress kayy nanti naik jerawat padan muka . tanakkan ? kalau tanak , just chill and relax ( chillex ) hahaha dah habiskan ? dah , kalau dah bagus aku nak blaaa doakan aku semoga assignment aku siap tak minta banyak pun , just doakan je . Thanks lah guyss muahh sikit :D

- ahmad anwar -





No comments:

Post a Comment