Saturday, June 18, 2011

Smileee :)


Hi guyss , we're meet again :) nothing much to say lah for this post . just nowadays i love to do something that you know , unique and different . aha looks like awkward right ? haha yeaaaa i dont know how to explain that . hmm entah lah haha kadang-kadang aku ni memang pelik . aku suka berimaginasi and try something new lalalala haha kalau korang tak faham , just abaikan je . Oh yeaa tomorrow father's day kan ? tak dapat nak sambut hari bapa tahun ni cause aku tak balik lah minggu ni , sobsob :( I miss my family so muchh . i hope diaorang semua okay dekat JB . touched gila siot dengar lagu Rihanna yang baru ni , California King Bed and i love this song . lirik dia so mean to me , huhu . Haa lagu baru apa lagi yang best ea ? aha just let me know kayy , take care guysss . psssst thanks to all my followers , love you guysssss xD

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment