Thursday, June 23, 2011

Hi hello to all readers and my followers , ehe . i just wanna tell you guys that i've joined theater club and tourism club at MMU . ahaha dua-dua kelab ni aku tak pernah masuk pun before this and kalau ada dekat sekolah dulu pun macam tak berfungsi, lol . last night perjumpaan theater club . hmm agaklah , ramai melayu kot and mostly senior je yang menghuru-harakan suasana haha . Yelahh freshies malu-malu , budak baru katakan :p aha but okaylah kot join this club cause club nilah tempat nak asahkan bakat yang ada , cewahh . bakat apa yang ada pada aku ni ? melukis pun setakat orang lidi boleh lahh aha jengjengjengg . if you want to join this club , perasaan shy-shy kena tolak tepi , buang jauh-jauh . Oh dammnn ! seriously aku memang pemalu , susahkan nak percaya but pleasee percayalah . maybe next monday this club buat ice breaking . lalalala kalau aku rajin aku pergilah haha . just wait and see!

Okay for the tourism club pula , mostly cina and aku agak awkward lah sikit kalau join mana-mana event yang majoritinya cina . tak biasa doh . yelahh dekat sinilah tempat nak buat kawan selain melayu kan , hmm betul juga. ada juga lah beberapa international student yang join this club , coool aite ? haha whoooooa the coolest part is maybe for this year or this sem this club plan nak buat overseas trip . Wow but idk when and where . it will be announce later on laaa . aha sukanyaa aku dapat melancong , that's why aku join this club selain temankan member aku yang nak masuk sebab ramai amoi-amoi cun . haiyaaaaa -.- haha so far both club yang aku join ni nampaklah kemeriahan , happy-happy semua haha itulahhhh diaaaa :) Oh yeaa for my sukan , perjumpaan sukan langsung aku tak pergi doh . err hope after this kalau ada masa aku nak pergilah . aku tatau langsung apa yang berlaku for kelab sukan aku , oho .

Tambahan maklumat , haha cannot go lahh ayat . i miss my buddiess and my girlfriends . kawan-kawan lelaki and kawan-kawan perempuan laaayoooo ! Guys , hope aku dapat jumpa korang masa aku balik JB nanti . balik tu tatau lah bilakan ? semualah aku rindu accept stalkers , pffft ==' sumpah doh aku geram dengan kau . aku tak kenal kau , alih-alih nak ambik berat pasal aku pula . annoying tahu annoying ? haa itu kau lah . pleaseee back off . PEACEEE

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment