Monday, June 20, 2011

Ehemm Awak Oh Awak !


Heyy you , yehhh you not behind you lah ! Yes you , cute one come forward pleaseee. aha just wanna make announcement using big speaker around me aha just imagine lahhyoooo . I dont want mention your name but you know this post should be for you so pleasee finish your read kayy . You , i noticed that dah berapa hari ni i jarang mesej you , aite ? yeaaa dekat sini i nak jelaskan yang situasi i sekarang dekat sini getting busier , aha copp betul ke ayat tu ? aha yelahh busyy lah senang cerita. makin banyak assignment yang i dapat , aktiviti dekat sini pun makin hari makin banyak . I hope you understand my situation dekat sini kayy . Btw serious i miss you a lot kayy , i dont remember when the last time i meet you , err terukkan i ni ? do you still remember ? pleasee tell me haha . I wish i can meet you now , nak ambik gambar dengan you doh. buat muka annoying , bapaa sumpah gila hahaha tak pun temankan you tengok movie ke hihi i know you love to watch movies , kan kan ? everyday i woke up , antara orang yang paling i ingat and rindu is you ! yeaaa you ! Heeyy kenapa lah pasang lagu jiwang sentimental pula ni , hisshh. hmm so conclusion is , i always remember you wherever im going and whatever i do . i dont mind if you not miss me and remember me as well , it's okay but i miss you babyboo seriously . Muahhh sikit aha , take care of yourself :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment