Wednesday, May 18, 2011

Wednesday


Hi guys , wassup ? hari ni kebanyakkan orang dah start sekolah , kerja balikkan sebab semalamkan cuti hihi . yeaaaa hari ni aku tade buat apa sangat , baringg jehh kerjaaaaa . Bangun pagi selalunya tengok tv jelahh kan baca surat khabar sarapan buat apa-apa yang patut and after that lepakk jehh dekat sofaaa. Nowadays petang jeh hujan kann campur dengan guruh kilat sambar menyambar . err takut siottttttt . nak online hujan-hujan ni memang tak lahh kan , so aku baring lelapkan mata jehh . haha bosankan ? :* and kenapa blog aku tak boleh show followers haaaa? errr pffft but aku tengok blog member aku pun tade jugaa , maybe something wrong lahh dengan blog semenjak ni , hishhhh macam-macam hal lah tak boleh tengok orang senang langsung! hmm that's all for now toodless , bubyee

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment