Thursday, May 19, 2011

Thursday :)


2 hari lagi bakal penuntut IPTA akan masuk ke universiti masing-masing kan . Yeaaaah and hal ni tade kena mengena dengan aku pun haha cuma kawan-kawan aku jelahh yang mana dapat tuhh diaorang dah busy packing nak gerakk dahh kan sabtu ni . Okayy itu sekadar opening jeh untuk post ni hahaha . hari ni aku keluar dengan mak aku jeh :) Heeeee well semua orang tahu kan hari ni hari pertama tayangan filem Nur Kasih and we dont miss up to watch this movie too . cewahhh haha masa aku check time tayangan alhamdulillah pukul 2 ada and tulahh masa yang paling lincah kot haha nak tunggu masa tayangan lain dah lambat lahh kan and tak sangka terserempak dengan Amy Hussainee and her friend i guess . hehe wahhhh kemain ea Amy :p Fuhh masa nak tunggu lane bukak , masyaAllah ramainya orang nak tengok movie ni . Syabas khabir bhatia sebab buat promosi sehabis baikk. This movie quite sad lahh and more to ikatan kekeluargaan lahh . Haha aku tatau lahh kalau ada yang menangis tengok movie ni tapi aku macam layankan jelahh busy makan popcorn hahaha laparrr xD haa i guess you guys should watch this movie lahh kayy

After habis movie ni , haaa i bought something at Topman and aku nak cari baju or kemeja warna pink . haha lol bukan apa , nak cari baju warna pink cause next week ada event lahh kan yang temanya warna pink , ohhh gosshhh susah siot . ada tadi tapi tinggal yang display jeh err and promoter tuh cakap esok ada sale , better datang esok and i was likee hmm okayylahh try to make it datang esok lahh kan . Yaaaa tengok lah esok macamane? haha masa jalan-jalan dengan mak aku , terserempak lagi dengan Amierra Ahmad or dikenali dengan nama Baby and her boyfriend . wewitt sweet sehh jalan berduaa , shopping sesama hehe :) Then we ate at Vivo . dah lama tak makan dekat sini so tadi just order spagetti bolognise , haha how to spell thiss Hell no layann lahhh haha . agak berat lah nak habiskan, nampak jeh macam sikit tapi cepat kenyang siot makan benda alaaa itali ni HAHAHA and aku suka spagetti so muchh :D so after we're finished our meal , we're going back and masa tulahh hujan turun dengan lebat . Nikmat u'oollssss haha nikmatttttt :*

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment