Saturday, May 21, 2011

Sukanyaaaa Bila Dia Ceriaaa :D


Assalamualaikum and hiiii everyone :D aku nak start mana dulu ni , cerita sedih ke cerita gembira? Hmm sedih dulu lahh , boleh ? haha boleh tak boleh aku nak cerita jugaa ni korang baca jehh kayy aha . cerita sedih ni tak lahh sedih mana pun cuma sayu lahh kejap , terkesima sebentar sebab ramai kawan-kawan yang sebaya dengan aku dah gerak dahhh pergi sambung belajar dekat IPTA lahh kan kebanyakkan pendaftaran hari ni so pagi-pagi ada jugaa lah msg aku cakap itu ini jaga diri apa semuaaa and i was like yeaa i'll yang penting korang tuhh jaga diri dekat sanaaaa . So lepas ni nak lepak pun dah kurang ahli , tak semeriah dulu lahhhh sobsob :'( haha gedikkks jehh lebih ! Okayy enough.

Now the good news! Hihi memang tak sangka lah kan and siapa yang dah tahu tuhh okayy lah , yang tatau aku nak bagitahu yang aku dapat tawaran sambung belajar dekat
Multimedia Universiti , Cyberjaya course Foundation in Creative Multimedia :D alhamdulillah sangat-sangat , akhirnyaaaa and i was so excited masa dapat tahu aku layak for this course aha yelahh orang tade perasaan jeh tak excitedkan? ahak yeaaaa maybe aku akan ambik tawaran tuhh tapi next week dah kena daftar masuk sana lahh . Agak cepatt kott and i was hmmmm sempat ke nak prepare semua and nak jumpa kekawan lagi? Tulahhhh yang bermain dalam fikiran aku skg , huhu one more thing tade kawan siot . Memanglahh orang kata buat lah kawan baru , to me boleh tuh boleh tapi aku ni mula-mula memang pendiam lahhh , katanyaaaaaaaaa haha but it's true okayy aku tak tipu :* So i'll try to not too be shy hahahaha gelak-gelak ! aha so after this hope everything is gonna be okay , mudah-mudahan lancar lah aku nak buat persiapan semuaa insyaAllah . prayy for me guyssssssssss, thank you :)

- ahmad anwar -


No comments:

Post a Comment