Sunday, May 22, 2011

Im On Dilemma!


Lepas satu berita gembira aku dapat mesti ada berita yang memeningkan kepala otak aku. err hari ni kan hari keputusan politeknik so aku check lahh for this then alhamdulillah aku dapat :) aku dapat course teknologi maklumat ( pengaturcaraan ) but aku tatau aku dapat dekat poli mana , macam tak lengkap pulokkk maklumat dia bagi . Happy tuh memanglah happy , siapa tak suka kan dapatt peluang macam ni tapi yelahhhh now aku macam serampang dua mata tatau mana satu nak decide for my future . Either nak sambung belajar dekat poli or MMU . btw both course yang aku dapat memang aku sukaa , memang yang aku mintaa lah kan tapi tulahhh tatau mana satu . The different is politeknik tuhh aku ambik diploma and MMU ambik foundation . dua-dua baguss ada pro and kontranyaa but i cant thinked rasionally , err pleaseeeee guyssss i need help . Which one ? arghhhhh maybe i need to solat istiharah and insyaAllah tuhan akan bagi petunjuk dekat aku which one is more better for me , insyaAlllah

- ahmad anwar -



No comments:

Post a Comment