Friday, May 6, 2011

Pity Me !


Hi ! Hmmmm okayy hari ni result upu keluar , and ofc lah ramai bekas calon-calon spm tahun lepas serbu nak check result masing-masing . Yang mana layak tuh happy lahh kan tapi yang tak layak tuh , sedih lahh haha sedih ke ? Aku ? Aku tak dapat lahh and im so sad :( huhu after solat jumaat , aku online pehh tengok status semuaa menyakitkan hati hahaha . Jealous pun ada kot tapi tak boleh nak buat apa lahh kan , tumpang gembira jeh and keep smile :) fakee lah kan ! Fuhhh serius tade mood petang tadi -. err but member-member aku semua bagi semangat so aku pun just terima jelahh kan dengan hati yang terbukaa . Haha and ramai jugaa kot yang senasib dengan aku , heeeee boleh geng ni boleh geng . Haaa mana lah tahu kan rezeki aku tade dekat ipta but rezeki aku berpihak pada ipts ke an kitaa tatau so after this try survey swasta pulaa lahh . Pasal form 6 tuh i dont think so yang aku akan masuk sebab entah lah ea , tak sukaa lahh orang kata susah . Oh yeaa , rayuan ! Aku akan buat rayuan jugaa nanti , insyaAllah . So guys , korang pula macamane ? haha bagi yang dapat tuh tahniah lah yeaaa . bagi yang tak tuh jangan risau , rezeki korang ada dekat tempat lain kayy . Believe yourself :)

- ahmad anwar -

No comments:

Post a Comment